حرف های سپید

دلنوشته های مادرانه برای پری رویاهام

حرف های سپید

دلنوشته های مادرانه برای پری رویاهام

خیال زیبای تو

این روزها پرم از حرف 

حرف هایی از جنس درد و نگرانی

این روزها همش چشمام پی تو میگرده

این روزها آغوشم خالیه از تو

اگر نمیرفتی اکنون آغوشم پر از تو بود 

پر از لبخند تو پر از زیبایی تو 

اگر نمیرفتی امروز بیست و یک روز میشد که دنیای دو نفره ما رو به یه خونواده زیبا بدل میکردی

این روزها همش آغوشم به دنبال تو میگرده 

الان بیست و یک روزه با خیال تو سر میکنم

تو خیالم برات لالایی میخونم تو خیالم نازت میکنم و قربون صدقه چشای خوشکلت میرم

تو خیالم حتی پوشکت و لباستم عوض میکنم

میدونی حتی تو خیالمم حمومت میکنم وااای چه حالی میده وقتی اون تن نرمتو نوازش کردن

خیالتم قشنگه اما کاش واقعی بودی  همینجا کنار ما  و در آغوش ما 

کودکم کاش نمیرفتی

کاش میتونستم برات اسمی بذارم  

حتی تو خیالمم نمیدونم دارم با دختر یکی یه دونه ام حرف میزنم یا پسر قند عسلم


خدایا میدونم کودکم جاش امنه اما کاش الان تو آغوشم بود

کاش میدونستم که چرا پر کشید

کاش میشد که منم مادر بشم 


این راه تکراری رفتنش برام خیلی سخته  کمکم کن

نظرات 2 + ارسال نظر
soory چهارشنبه 20 خرداد 1394 ساعت 15:54 http://dokhtarin.blogsky.com

سلام عطی جون الهی اونقدر بیاری که بگی دیگه بسه خداجون...

سلام عزیز دلم ممنونم
انشالله واسه خودت
والا من فقط از خدا یکی میخوام
اونم بیشتر وبیشتر به خاطر شوهرمه
خیلی دوست داره پدر بشه
توکل به خودش

مامان اهورا دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 15:35 http://ahoora_rasad.niniweblog.com/

خیلی سخته اما ایشالا یه نی نی دیگه بیاد و خونت رو غرق امید کنه

ممنونم عزیزم
ان شاءلله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.