حرف های سپید

دلنوشته های مادرانه برای پری رویاهام

حرف های سپید

دلنوشته های مادرانه برای پری رویاهام

روزمرگی هام1

بعد یه هفته تو خونه موندن دیشب با همسری و دوستان رفتیم تو دل کوه و جنگل 

یه جایی از شهرمون منطقه تفریحی توریستی داره که تاریخیه و خیلی قشنگه دیشب رفتیم اونجا و کلی خوش گذشت

خداروشکر تو این جمع دوستان حرفی از بچه زده نمیشه  که حالمو بگیره 

این ماهم پری خانوم اومدن و منم نسخه ماهک خانومو شروع کردم 

هرچی خیره

امشبم خونه خواهرم افطاری دعوت بودیم 

فردا شب من افطاری خانواده رو دعوت دارم اما خیلی حالم خوب نیست نمیدونم میتونم از پسش بر بیام یا نه

پری داره خیلی اذیتم میکنه درد وحشتناکی دارم 

هنوز تصمیم نگرفتم واسه مهمونی افطار فرداشب چی درست کنم


نظرات 1 + ارسال نظر
marzi یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 12:27 http://rozegaremarzi.blogsky.com

ان شاالله این ماه مامان میشی عطی جون.

ممنون عزیزم
انشالله
انشالله شما هم همینطور

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.