حرف های سپید

دلنوشته های مادرانه برای پری رویاهام

حرف های سپید

دلنوشته های مادرانه برای پری رویاهام

روزمرگی هام

روزهای زندگی من پر از تکراره...هر روز تکرار دیروز


اتفاق تازه ای تو زندگی برام رقم نمیخوره و من همیشه تو کلبه ی پر از سکوت و تنهایی نشسته ام و روزگار میگذرونم


زندگیم انگار ایستاده،نه حرکتی،نه هدفی،نه پیشرفتی

ساکنِ ساکنه زندگیم ...سکونِ مطلق


این روزها تنها سرگرمیم شده چت با دوستانی از جنس خودم که با دردی مشترک جمع شدیم تا به همدیگه امید بدیم که در این راه تنها نیستیم.دوستانی که با غمت غمگینن و با شادیت شاد ....ومن تنها دلخوشیم تو این روزا صدای زنگ پیام های این عزیزانه که با هر صدای پیام لبخندی بر لبم می نشونه و چیزی در درونم میگه که تنها نیستم

 خدایا هرکجا که هستن عاقبت بخیرشون کن تنشون سلامت و دلشون شاد باشه... آمین

..............................................................................

دکتر رفتنم بازم کنسل شد.سه شنبه وقت دکتر داشتم اما نتونستم برم پاهام یارای رفتن تو این مسیرو نداشت 

تصمیم گرفتم اگه این ماه پری شدم نسخه ی ماهکو شروع کنم

اما هنوز نگرانم...ترسی تو وجودمه که اصلا نمیدونم چطور باید توصیفش کنم

همش یه حسی بهم میگه نکنه دیگه نشه،یا اگه بشه نکنه بازم زبونم لال مثل قبل پروانه تو وجودم پیله شو رها کنه و پر بکشه

...............................................................................

خدایا کمکم کن

می بینی خداجون بازم رسیدم به خودت 

تویی که دردمو میدونی

تویی که از دلم باخبری

کمکم کن

خداجون میدونم لیاقت معجزتو نداشتم هدیه ای که تو روز تولدم بهم داده بودی رو نتونستم ازش مراقبت کنم اما خدا جون بازم ازت میخوام کمکم کنی



نظرات 5 + ارسال نظر
مامان اهورا جمعه 5 تیر 1394 ساعت 17:18

عزیزم یشالا خیلی زود تو هم به چیزی که میخوای بزسی

ممنونم عزیزم
آمین

marzi جمعه 29 خرداد 1394 ساعت 18:17 http://rozegaremarzi.blogsky.com

سلام عزیزم.
الهی که بحق این ماه عزیز، ماه رمضان عیدی تو روز عید فطر بگیری و خداوند در تقدیرت مادر شدن قرار بده.

ممنونم عزیزم
انشالله هم واسه خودت هم واسه دوستای دیگه همم واسه همه ی منتظرا

نسیم پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 02:40 http://www.nafasemaman2.blogfa.com

سلام عطی جون خوبی نسیمم که فافا جون شمارمو بهت داد تلگرام نصب کردم منتظر شماهستم که ادم کنی بیام تو گروه حیاط خلوت خانمی میشه جوابمو بدی

سلام نسیم جون
ببخش عزیزم من وقت نکردم بیام وب
شرمنده کامنتتونو دیر دیدم
اما خوشحالم که اومدی تو گروه تلگرام
بازم باید ببخشی

فافا شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 11:05

سلام عطی جونم.
خوشحالم از آشناییت .
امیدوارم اومدنت به بلاگ اسکای با خبرای خوب همراه باشه.
مطمئن باش خدا یه دونه از اون نی نی خوشگلاش رو برای ما منتظرا کنار گذاشته .
راستی امروز یکی دیگه ازدوستام باحلوای ماهک بارداری اش رو اعلام کرد.
حتما حتما این رو امتحان کن عزیزم.

سلام فافا خانومی ممنونم که اومدی
امیدوارم
خداروشکر
مبارکشون باشه و انشالله بارداری سالمی داشته باشه

سوری پنج‌شنبه 21 خرداد 1394 ساعت 07:00 http://dokhtarin.blogsky.com

وای عزیزم این توصیف ماها بود...چقدر خوب که اینقدر تو‌زندگیت موثریم...الهی به حق دل های شکسته حیات خلوتیا ،این گروه یک روز مادرانه باشه...

قربونت برم دوست خوبم
الهی آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.