حرف های سپید

دلنوشته های مادرانه برای پری رویاهام

حرف های سپید

دلنوشته های مادرانه برای پری رویاهام

روزمرگی هام 6

سال جدید داره میاد

همه جا پر از شورو حال عیده .همه ی مردم با یه حالی دارن خودشونو برای روز نو و سال نو و بهار آماده میکنن.

به استقبال بهار رفتن چقدر زیباست.

این روزا دارم خونه تکونی میکنم و خرید و بازار رفتن

وای که چقدر من این بازار رفتنا رو دوست دارم

با همه ی اینکه من بهارو دوست دارم و عید ولی امسال نتونستم هفت سینمو آماده کنم مجبورم از همون وسایل قبلیم هفت سینمو آماده کنم حتی نشد که خودم سبزه بکارم

روز اول عید بعد تحویل سال عازم سفریم.من و همسری با هم میخوایم اولین سفر دو نفرمونو بریم .

قراره بریم تهران خونه جاریم .

ان شاءلله که به سلامت بریمو برگردیم. و همه ی مسافرا به سلامت برگردن.

بالاخره تونستم با خودم و حسم کنار بیامو و تصمیم گرفتم بعد 13 به در درمانمو شروع کنم

الان بالاخره بعد چندماه عقب انداختن این ماه درست روز 28 سیکلم پری شدمو خیلی خوشحالم.خسته شده بودم از بس عقب مینداختم.

این روزا یه کم بین منو همسری رابطمون خوب نیست.

ان شاءلله به زودی این مشکلمونوم حل بشه.

واسه همه آرزو های بهترین ها رو دارم تو این روزهای آخر سال.

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 00:12 http://Pari-v-zendegi.blogsky.com

سلام
انءشالله سفرتون بی خطر باشه
و خداروشکر که حال روحیت بهتره
انشالله نتیجه میگیری

قربونت پریسا جونم
ان شاءلله

فافا پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 11:05

عطی جون بهتون خوش بگذره . عیدت هم مبارک پیشاپیش. سفر بیخطر.
انشالله درمانت هم خوب پیش بره و خوش خبر باشی عزیزم

فدات شم فافا جونم

marzi پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 00:17 http://rozegaremarzi.blogsky.com

عطی جون ان شاالله سال جدید بهترین سال زندگیت بشه.

مرسی عزیزم همچنین واسه شما مرضی جونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.